Wednesday, December 2, 2009

Kisah Aku....

salam semua.....
malam tadi aku dan ahli lembaga kedai kopi (rizal n zarul) pi pasang banner kat simpang 4 traffic light (berdepan ngan 7E). ni la pengalaman aku nak panjat tangga tinggi nak pasang banner tu....berat gile banner tu..huhuhu...pastu aku pun dah jadi gayat ngan tempat tinggi2 ni, dulu masa keje wiring setakat tinggi cam klcc no hal la nak panjat...celah gigi je..hehehe...ok berbalik pasal pasang banner ni, yang pasang aku n rizal, zarul lak jadi mando...hehehe...big bos tgk je...banyak pikir utuk bahagian promosi...kehkehkeh...2 jam juga nak pasang, banyak dugaan...tapi akhirnya terpasang dan berkibar dengan penuh keindahan...lepas pasang banner kami pi makan kat fajar sebab perut pun dah berbunyi dan kepenatan....jadi kepada semua rakyat tg malim, lihat banner di hadapan 7E...

sekian......

No comments:

Post a Comment