Sunday, December 6, 2009

hmmm...

hmmm....seperti biasa, lepas keje aku pun ke kedai maxoil di taman malim...masa aku tiba kat kedai lebih kurang pukul 5.15 petang...sedang aku asyik merenung minyak2 yang ade kat dalam kedai tu, tiba2 aku nampak kelibat orang kat pintu masuk depan kedai...rupa2 nye org tu nak gunting rambut di sebelah kedai aku...bila di teliti empuya diri org tu, rupa2 nye pekerja upsi..aku kenal org nye, tapi tak tau nama lak...sedang die menunggu giliran untuk gunting rambut, aku pun menjemput die masuk ke dalam kedai melihat minyak2 yang ade...dan tiba2 aku terkejut melihat die berkata "dah ade yer minyak maxoil ni kat tg malim, dulu tak ade"...lepas tu aku pun ape lagi terus offer die jadi ahli dan die menjawab "abg dah jadi ahli lama dah,dah 10 thn...idup lagi ke kad keahlian abg ni"....die terus tunjukkan kad maxcare die pada aku...



nak dijadikan cerita, maxoil ni anak syarikat kepada maxcare..dah 17 tahun bertapak di malaysia ni....

sekian....

No comments:

Post a Comment